Već svojim prvim opernim debutom u izvedbi Purcellove opere Dido i Enej, Klasja Modrušan osvojila je publiku i glazbenu kritiku: ''Izvedbu je nosila Klasja Modrušan kao Belinda. Uspjeh kod prepunog gledališta bio je velik'' (N.Turkalj, Vjesnik). Hrvatska sopranistica privukla je na sebe pažnju publike nastupajući istodobno i u oratorijskim nastupima baroknog i mozartijanskog repertoara. Hvaljena vokalna solistica dobiva pohvale glazbene kritike, a premda svojedobno angažirana kao violončelistica, trajno smješta '' lirsku boju glasa, izražajni stil i interpretativnu koncentraciju u prirodnom spoju s vokalnom romantičnom lirikom i njezinim specifičnim zahtjevima'' ( Sanja Raca - Hrvatski radio ) na vrh svojih umjetničkih prioriteta.

 

 

Svoj međunarodni debut ostvaruje uz Simfonijski orkestar HRT-a na humanitarnom koncertu ''Za djecu Hrvatske'' u minhenskoj Max - Joseph Saal. S ovim orkestrom imala je nekoliko zapaženih poput svjetske praizvedbe novootkrivena djela Oratorio per il santo Natale Lea Leonarda snimljenog u produkciji Hrvatske radiotelevizije.

Lijepa Pamina vrlo kultiviranog i zvonkog soprana...visoke pjevačke kulture'' (Branimir Pofuk-Večernji list) debitirala je u operi Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu koncem 2005.

 

Nastupala je u produkcijama opera Čarobna frula (Pamina, Papagena), Don Giovanni (Donna Anna), Don Carlos (Tebaldo), Rigoletto (Giovanna), Ivica i Marica (Sandmann/Taumann), Carmen (Micaela) kao i u hrvatskim operama Mirjana Josipa Mandića i Adel i Mara Josipa Hatzea. Surađivala je s dirigentima Pavlom Dešpaljem, Nikšom Barezom, Mladenom Tarbukom, Vladimirom Kranjčevićem, Miranom Vaupotićem, Frankom Shipwayom, Danielom Liptonom, Klausom Arpom, Johannesom Wildnerom, Mihaelom Helmarthom i Mihaelom Sinkovičem. U travnju 2014. godine umjetnica je nastupila u projektu Opera gala u palači Beloselsky-Belozersky u St.Peterburgu uz Državni akademski simfonijski orkestar.

 

 

Za poticaj u glazbenom umjetničkom stvaralaštvu dobila  je nagradu The August A.Klein Distinguished Artist Award 2006 američke glazbene udruge IMCA Iz Kalifornije gostujući u SAD-u recitalima na sveučilištima Andrews Universety, Kalamzoo College, Temple University i u veleposlanstvu republike Hrvatska u Washingtonu.

 

Nastupila je u Beču i Grazu, uz cellomania ansambl pod umjetničkim vodstvom eminentnog hrvatskog čeliste Valtera Dešpalja za kojeg je za koje je glazbeni kritičar Walter Neuman wobei Bachiana Brasileras (H.V.Lobos) in Originelbesetzung das eine Stueck (No.5) mit obligatem Sopran in Klasja Modrušan eine ideale Interpretin fand.

 

 

BIO

© 2023 by My site name. Proudly created with Wix.com

  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
  • RSS Classic