IZ TISKA

 

Svoju dobru pjevačku tehniku, sigurnu intonaciju, izvrsnu dikciju i veliki dah i fraze pokazala je Klasja Modrušan u svim izvedenim pjesmama u kojima joj je pijanist Ljubomir Gašparović bio pouzdani suradnik… vokalna solistica je u svome nastupu u svim djelovima opsežnog registra uspjela dostići sve predviđene dinamičke stupnjeve...

Snježana Miklaušić-Ćeran, Sedam dana glazbe, Hrvatski radio-13.04.2014.

 

 

 

Sopranistica Klasja Modrušan oduševljava izborom djela i pjevanjem - dva nosača zvuka sa snimkama sopranistice Klasje Modrušan, objedinjena pod nazivom Snoviđenaj/Visions, koja je u 2011. godini objavio Cantus HDS, svojim sadržajem privlače osobitu pozornost…Svakako dovoljno da se profilira u opernu i koncertnu pjevačicu čiji su standardi umjetničkoga djelovanja visoko postavljeni, a glasovne sposobnosti primijećene i priznate. …riječ je o dosezima koji zavrjeđuju pohvale u svim elementima koje pjevanje lieda kao vrste i intimističkih iskaza uglazbljenih pjesničkih predložaka postavlja.

Zdenka Weber, Hrvatsko slovo06. siječanj 2012.

 

 

 

Ovaj dvostruki CD nadilazi obična izdanja diskografije. i neće ga biti lako nadmašiti, ni po inteligenciji, ni po ljepoti, ni po kreativnosti. Lebdeći glas je luksuz srednje Europe. Za njega treba puno žrtvovati i puno slobode proistekle iz žrtvi da bi se očuvao.

Đurđa Otržan, Cantusbr. 171/172, prosinac 2011.

 

 

 

Pokazalo se da je  izabrala ispravan put, da je sazrela i da je plemeniti ton violončela, s početka njezine životne priče ostavio traga na kvaliteti boje njenoga glasa i toplini interpretacije.

Višnja Požgaj, Cantusbr.. 171/172, prosinac 2011.

 

 

 

Profinjena sopranistica Klasja Modrušan je zablistala u pjesmama Josipa Hatzea te je publici

- očarana akustikom i svojim zvonkim glasom pod otvorenim nebom – nakon dugotrajnog aplauza dodala još Uspavanku.

Lea Hedžet, Primorske novice (Radio Koper) - 10.08.2011.

 

 

 

Unutar solističkog nastupa sopranistice Klasje Modrušan potrebno je posebice istaknuti njezinu osposobljenu sigurnost i okretnost glasa unutar stilski zahtjevna sloga Mozartova moteta, naročito u završnoj izrazito koloraturnoj Aleluji, kao i u izrazu smirenosti kod  vokalnih linija Hatzeovih popjevaka.

Zlatko Stahuljak, Vjesnik (Zagreb)08.08.2009.

 

 

 

Posebna gošća večeri (uz Zagrebački gitaristički kvartet) bila je sopranistica Klasja Modrušan, Njezin se snažan glas odlično uklopio uz zvukove klasične gitare,  a zajedno su odsvirali kompoziciju Hectora Ville-Lobosa „Bachiana Brasileiras br. 5“, u aranžmanu profesora Ante Čaglja, te „Sambu“ hrvatskog suvremenog skladatelja Ive Josipovića. Nastup izvrsne glazbenice ispraćen je pljeskom i oduševljenjem.

M. Milli, Glas Istre (Pula) 07. 08. 2008.

 

 

 

Hrvatski gosti začinili su svoje poletne izvedbe s ritmičkom pragnantnošću i s mnogim nijansama a povrh toga pustili su u Vivaldijevoj kantati sopranisticu Klasju Modrušan da blista elegantnim koloraturama

Walther Neumann, Kleine Zeitung (Graz) - 11. 12.  2007

 

 

 

Nastupom slovačke «Cappelle Istropolitane» pod umjetničkim vodstvom Roberta Marečeka, priveden je kraju koncertni ciklus pod nazivom Dani baroka u Osijeku... Posjetitelji do posljednjega mjesta popunjene župne crkve sv. Mihaela u osječkoj Tvrđi mogli su uživati u velikom tehničkom umijeću, visokoj razini zvuka i besprijekornoj interpretaciji (arije iz opere Ifigenija u Aulidi Ignaza Pleyela) sopranistice Klasje Modrušan...

Biljana Božić, Glas Slavonije (Osijek, Croatia) - 30. 09. 2007.

 

 

 

Bilo je veliko zadovoljstvo svjedočiti živost i kreativnost hrvatske sopranistice Klasje Modrušan na turneji po srednjem zapadu i istočnoj obali SAD-a…Njezin uspjeh kao izvođača još jednom je potvrdio da je doista bila dostojna dobitnica prestižne nagrade IMCA-a 2006. Oni koji su je čuli prepoznali su da je nadaren umjetnik velikih  sposobnosti.

Zvonimir Hacko, Artistic Director, International Music Center of America (IMCA) 2006.

 

 

 

U ulozi Pamine sopranistica Klasja Modrrušan pokazala je visoku pjevačku kulturu, te je lijepim i zvonkim glasom i skladnom pojavom opravdala povjerenje i zavrijedila šansu da se još više usavrši...

Višnja Požgaj, Vjesnik (Zagreb)

 

 

 

U gornji kvalitativni dom ove predstave svakako treba uvrstiti Klasju Modrušan, koja je bila lijepa Pamina vrlo kultiviranog i zvonkog soprana...

Branimir Pofuk, Jutarnji list (Zagreb)

 

 

 

Ovaj virtuozan motet (Exultate, jubilate)  sastavljen od dvije arije i recitativa završavajući poznatom Alelujom izvrsna zagrebačka sopranistica Klasja Modrušan je svojim obojenim i sonornim glasom prekrasno izrazila izmamivši buran aplauz i odobravanje prisutne publike. Modrušan je u potpunosti dominirala izvedbom ovog mladog Mozarta, tipične talijanske partiture...

Domagoj Terzić, Glas Istre (Pula)

 

 

 

U skladbama božićnoga ugođaja Dormi Jesu i Gospin laudate,  postavio je (Boris Papandopulo) velike intonativno-interpretativne zahtjeve vokalnoj solistici, što je s lakoćom i sugestivnošću nadrasla Klasja Modrušan, potvrdivši svoje glasovne mogućnosti i u Schubertovoj Salve Regina.

Snježana Mikleušić-Ćeran, Fokus (Zagreb)

 

 

 

Slijedila je opsežna Vivaldijeva kantata (Nula in mundo pax sincera), u kojoj se pjevački smirenom, ali tehnički superiornom izvedbom, osobito brojnih baroknih koloratura, istaknula sopranistica Klasja Modrušan.

Nenad Turkalj, Vjesnik (Zagreb)

 

 

 

U dvije Schubertove skladbe kao solistica nastupila je Klasja Modrušan, i njezina izvedba djela «Salve Regina» bila je doista na razini istinskog umjetničkog ostvarenja. Riječ je o tome da je svojom interpretacijom ostvarila jedinstvo stvaralačkog i reproduktivnog, intervenirajući u tom smislu u okviru osobne izvedbene vizije koja se pokazala pravom mjerom muzičke invencije.

Dodi Komanov, Vjesnik (Zagreb)

 

 

 

Lirska boja glasa, izražajni stil i interpretativna koncentracija u prirodnom su spoju sa vokalnom romantičnom lirikom i njezinim specifičnim zahtjevima koji ovu mladu glazbenicu predstavljaju u novom svijetlu njezina poslijediplomskog usavršavanja.

Sanja Raca, Sedam dana glazbe (Hrvatski radio)

 

 

 

Nakon pause (Celloensemble, Zagreb) predstavio je dvije skladbe  “Bachiana Brasileiras (H. V. Lobos) u originalnom sastavu, dočim je skladba (No. 5) sa obligatnim sopranom   u Klasji Modrušan našla idealnu interpretkinju.

Walther Neumann, Kleine Zeitung (Graz)

 

 

 

Uz proživljenu Didonu i naočitog Eneja, izvedbu (Didona i Enej) je nosila Klasja Modrušan kao Belinda. Uspjeh kod prepunog gledališta bio je velik.

Nenad Turkalj, Vjesnik (Zagreb)

 

 

 

U kvartetu vokalnih solista (Kroenungsmesse)  i najprobirljivije znalce mogao je oduševiti prekrasan ujednačeni sopran Klasje Modrušan...                                      

Jagoda Martinčević, Vjesnik (Zagreb)